
Kdo nejvíce touží po ID.3? Volkswagen to prozradil
ID.3 by se měl stát modelem, který umožní širokým masám cestovat elektromobilem. Ovšem ID.3 zatím neoslovuje rodiny s dětmi či firmy. Nejvíce přitahuje mladé technologické nadšence, kteří Volkswagen nikdy předtím nevlastnili.
Techies
Již před jedním rokem mohli první zájemci začít skládat zálohy na první, čistě elektrický model ID.3. Ovšem až minulý týden bylo možné zálohu převést na reálnou objednávku a zájem je prý velký.
Podle některých informací se měl model Volkswagen ID.3 stát dokonce nejprodávanějším maloobchodním vozem na německém trhu. A není tedy divu, že se Volkswagen pokusil zjistit, kdo vlastně má o novinku největší zájem.
Kdo se tedy stane průměrným vlastníkem ID.3? Podle vyjádření automobilky by se mělo jednat o mladší muže, kteří mají zálibu v elektronice, těm se mimo jiné říká techie. To by nebylo zas takové překvapení. Co je ale nejpřekvapivější je fakt, že tito pánově většinou vůbec nemají zkušenosti s nákupem vozu značky Volkswagen.
Bez zkušeností
„ID.3 zaujalo populaci, která je zhruba o 10 let mladší, než je průměrný věk našich zákazníků. A ten se v Evropě pohybuje okolo 58 let,“ uvedl Jürgen Stackmann, šéf prodejů automobilky VW.
Automobilka se pochlubila tím, že zhruba 85 % z celkem 37 tisíc lidí, kteří složily zálohu na ID.3 předem, nemá žádné zkušenosti s předchozím vozem značky. Pro Volkswagen je to něco zcela nového, jelikož například u modelu Golf je naopak 85 % zájemců o nový Golf předchozími vlastníky Golfu.
Automobilka také uvedla, že zájemci o ID.3 jsou nejčastěji rezidenty městských a příměstských oblastí, tedy nikoliv vesničané. Auto navíc nekupují tito lidé do rodiny jako hlavní automobil, ale většino se jedná o druhý vůz, který bude sloužit jako doplněk k hlavnímu, vozu, který je v drtivé většině případů konvenční.