
Harley-Davidson utratil více jak půl milionu dolarů, aby porazil Indian
Indian Motorcycle Racing doslova ovládl v roce 2017 American Flat Track Championship. Vyhrál 14 závodů díky zcela novému motocyklu Scout FTR750. Tato skutečnost je hodně bolestná pro Harley Davidson, která měla až do současnosti v těchto závodech dominantní postavení. Firma se však nevzdává a rozhodla se vrátit úder.
Impérium vrací úder
Lidé z Milwaukee byli frustrovaní z této zdrcující porážky a rozhodli se, že se to již nebude opakovat. Pro sezónu 2018 připravili strategii, která jim má zajistit vítězství. Pomoc k vítězné strategii má i poměrně vysoké financování. Harley Davidson utratil podle neověřených informací více jak 562 tisíc dolarů. Oproti konkurenci se jedná o výraznou částku. Indian utratí zhruba 350 tisíc dolarů.
Nový stroj, který má pomoci na vrchol
Investice do strategie přinesla i nový stroj XG750R, který má pomoci Harley opět ovládnout American Flat Track a získat zpět ztracenou důstojnost. Jedná se o první jejich nový stroj za více jak čtyři desetiletí. To je možná jeden z hlavních důvodů, proč společnost utratila takové množství peněz.
Stroj za všechny prachy
FTR750 model od Indian Scout je založen na modelu FTR1200 Custom, který s největší pravděpodobností přejde i do produkční verze. Možná chce také Harley vyrobit produkci v kategorii Street Tracker a v budoucnosti přilákat mladé závodníky. Jedním z lákadel je pak skvělý stroj s krásnými křivkami.
Přestože má FTR1200 Custom daleko k oficiální výrobě, tělo je zabaleno do uhlíkových vláken klem moderního Scout motoru a FTR racebike rámu. Vypadá skvěle ať už je na závodní dráze nebo v ulicích.
Nyní se přesuneme na Harley a jeho snahu vzdát poctu závodům pomocí modelu XR750, který měl však problém s prodejem a jeho výroba byla brzo ukončena. Přestože se jednalo o první verzi. Harley nyní přichází s druhým pokusem v podobě XG750R American Flat Trach, který kromě závodní verze dostanete ještě street styl.