Uber je standardní přepravní službou a tak je povinen žádat o licence jako ostatní přepravní společnosti. Musí získávat povolení podle příslušných zákonů zemí EU. Takto zní verdikt Soudního dvoru EU, který tak Uber posouvá na úroveň klasických dopravních společností,
Být v něčem nejlepší je vždy skvělý pocit. A je jedno zda se bavíme o sportu, kultuře, umění nebo automobilovém či motoristickém průmyslu. Jednu z příček drží i značka Honda. Ta se svojí porcí 100 milionů spokojených zákazníků po celém světě
Jedna z nejproslavenějších ulic světa, Oxford street, se nejspíše promění pouze v pěší zónu. Takový je alespoň záměr londýnského starosty Sadiqa Khana. Informovalo o tom BBC.
Automobilka Aston Martin patří mezi výjimečné producenty skutečně unikátních automobilů s kusem charismatu. Oblíbil si je i James Bond, pro kterého automobilka vyrábí vozy již nějaký ten pátek. Nyní se však pustila do projektu, který jako by z bondovky vypadl.
Pokud přemýšlíte nad svým novým podnikatelským plánem, pak vám rozhodně doporučujeme udělat automobilovou show se třemi nejslavnějšími moderátory současnosti. Řeč je o slavné trojici Hammond, Clarkson, May, kteří vydělávají Amazonu neskutečné balíky peněz. První sezóna The Grand Tour totiž
Dacia Duster si během svého několikaletého působení na evropském trhu vybudovala své jméno. Nyní přichází její druhá generace, která se bude vyznačovat evolucí předchozích tvarů, co se exteriéru týče, ovšem i radikální proměnou interiéru.
Elektrokola získávají na stále větší popularitě a pokud k nim přičtete i skvělý retro design, máte postaráno o to, že budete nepřehlédnutelní. Rozhodně to tak bude s kolem Avionics V1 od polského výrobce Avionics.
Společnost Škoda Auto čekají velké změny, tedy především oddělení designu, které má nového šéfa. Je jím Oliver Stefani, který za svou dlouhou kariéru u Volkswagenu nechal skutečně velký kus práce.
Automobilovým klíčkům zvoní hrana, tedy alespoň v podání automobilky Tesla. Tato značka, která se snaží vnášet budoucnost do přítomnosti, zcela rezignuje na používání klasických automobilových klíčů a místo nich zavádí odemykání vozů pomocí chytré aplikace.
Automobilka Volkswagen má ve svých plánech jasno. Do roku 2025 chce mít celou jednu čtvrtinu své nabízené flotily elektrifikovanou. Pokud by se tak rozhodli všichni současní výrobci automobilů, znamenalo by to, že by se musela razantně zvýšit produkce baterií,