Rok 2035 je v automobilovém světě často skloňovaným milníkem. Evropská legislativa počítá s postupným ukončením prodeje nových vozů se spalovacími motory, což vede ke kontroverzím, obavám i optimismu. Znamená to skutečný konec benzinu a nafty, nebo se otevírá prostor
Elektrická mobilita dnes není jen doménou automobilů. Dynamicky roste i segment elektrických motocyklů, který láká technologiemi, nízkými provozními náklady a specifickým jízdním zážitkem. Jak si ale oba světy stojí v praxi? A který z nich má navrch?
Toyota si i letos udržela své prvenství v prestižním žebříčku nejhodnotnějších světových značek společnosti Interbrand. V rámci automobilového průmyslu nenašla přemožitele a zůstává nejcennější značkou mezi výrobci aut. Hned za ní se umístily Mercedes-Benz a BMW, které obsadily 10.
Zkušený jezdec Libor Podmol opět ukázal, že patří mezi světovou špičku. Na třetím závodě letošní sezony Night of the Jumps 2025 v maďarské Budapešti obsadil skvělé třetí místo, čímž potvrdil svou vynikající formu. Podmol se tak již podruhé v
V posledních letech sledujeme prudký nárůst cen garáží napříč celou Českou republikou. Co stojí za tímto trendem, který mnohým motoristům ztěžuje možnost bezpečného parkování? V našem zamyšlení se podíváme na klíčové ekonomické, urbanistické i společenské faktory, které ovlivňují rostoucí
Driftové soutěže patří mezi nejatraktivnější motoristické disciplíny současnosti. Nejde pouze o rychlost, ale především o precizní ovládání vozu v řízeném smyku, styl a konzistenci výkonu. Jak ale celý závodní den probíhá? Od ranní přípravy přes kvalifikaci až po dramatické
Expedice s názvem ROBOT, která navázala na slavnou trasu Sakura 1970, má úspěšně za sebou téměř šestitýdenní jízdu přes Evropu a Asii. Sedm historických automobilů urazilo více než 16 000 kilometrů napříč 12 zeměmi, než dorazilo do japonské Ósaky.
I sebemenší překročení rychlosti může v některých evropských státech znamenat citelnou pokutu. Zatímco v Česku se často toleruje drobný přestupek, v zahraničí mohou mít i 1 km/h nad limitem vážné důsledky. Víte, kde si dát zvlášť pozor?
„Myslím, že když se lidé ohlédnou zpět na naši expedici, rozhodně si nejvíc vybaví právě Toyotu Celicu. A proč právě ji? Protože je jednoduše nejhezčí,“ říká s úsměvem Lubomír Pešák, majitel zelené Toyoty Celica ST z roku 1977. Tento