
Retro v moderním podání to je No. 1 od Rentu
Regent Motorcycles se řadí mezi výrobce elektrických motocyklů, kteří sází na nostalgickou notu. Jejich motocykl zaujme především konzervativní zájemce o jednostopý stroj. Prvotina značky to dává jasně najevo svým vzhledem i konstrukcí.
Vzpomínka na staré dobré časy
Regent No. 1 je prvním zástupcem švédské značky Regent Motorcycles a vlastně na první pohled ani nevypadá jako motocykl s elektrickým pohonem. Mnohem více připomíná silniční motorky ze 70. let minulého století. Na první pohled připomíná například Yamahu SR500.
Vzhled ve stylu jednostopé klasiky je samozřejmě síle a Regent No. 1 má spojovat jejich styl s nejmodernějšími technologiemi. V tradičním trubkovém rámu je proto v prostoru kde standardně najdeme klasický spalovací motor usazen akumulátor a samotný elektromotor najdeme ve středu zadního kola.
Jezdec je usazen na stylovém sedadle a má před sebou palivovou nádrž. Elektromotor o výkonu 8 až 14,7 kW umožňuje stroji o hmotnosti 130 kilogramů jízdu rychlostí až 120 kilometrů v hodině. Zatímco baterie s kapacitou 6 kWh mají zajistit dojezd kolem 150 kilometrů na jedno nabití.
Při pohledu na řídítka nám dojde, že regent No. 1 nevyužívá analogových přístrojů v kruhových tubusech, které by se hodily k celkovému stylu motocyklu, ale sází na rozměrnou dotykovou obrazovku, která umožňuje jezdci propojit se s motocyklem skrze chytrý telefon a s online světem.
Zájemci o tento retrostroj s moderní výbavou si mohou No 1. již předobjednávat a to za částku 9 500 eur, tedy přibližně 247 tisíc korun. Na prvních sto objednaných kusů navíc společnost dává 10 % slevu. Dodávky by měly začít již v příštím roce. Pokud tedy patříte mezi milovníky klasických naháčů, které evokují staré dobré časy, ale zároveň chcete jít s dobou, pak je tato motorka pro vás jako dělaná. Proto neváhejte a objednávejte, protože oněch 100 rychle zmizí.