14. června 2017
Kategorie: Automobily

Nový Karoq je oficiálně tu jaké nabízí motory?

Dlouho očekávány následník modelu Yeti je tu, a vypadá skutečně dobře! Jeho poznávacími znaky jsou mohutnost a svébytnost a to i přesto, že neměří ani 4,4 metrů. Nabízí se nám v pěti motorových verzích a nezapomíná ani na pohon všech čtyř kol.

Sněžný muž odešel od Škodovky, a byl nahrazen indiánským zvědem s q na konci. Díky nejrůznějším snímkům bylo jasné, že tento model nebude pouhou kopírkou modelu Alteca, ale že si půjde svou vlastní cestou. Příď jasně odkazuje na většího bratra Kodiaqa a i další detaily vozu jsou velice zajímavé. Tak například efektně zakončená spodní hrana bočních oken před D-sloupkem. Karoq nabízí velké množství prolisů a ostrých hran, které navyšují jeho designovou dynamiku. Na délku má 4382 mm, na šířku 1841 mm a na výšku 1605 mm.

Motorová paleta

Motorů je v nabídce celkem pět a z toho dva jsou zážehové a tři vznětové. Atmosférický agregát byste tu však hledali jen marně. Doba si žádá své, a proto najdete u každého motoru i systém start-stop bez výjimky.

Parametry zážehové verze:

Motor

1.0 TSI

1.5 TSI

Převodovka/pohon

6M/přední

6M/přední

Zdvihový objem [cm3]

999

1498

Válce/ventily

3/4

4/4

Největší výkon [kW/min-1]

85/-

110/-

Točivý moment [N.m/min-1]

200/-

250/-

Maximální rychlost [km/h]

187

204

Zrychlení 0-100 km/h [s]

10,6

8,4

Kombinovaná spotřeba [l/100 km]

5,2

5,1

Ostatní jednotky jsou dodávány s šestistupňovým manuálem či sedmirychlostní DSG. Škoda je na více detailů skoupá a proto máme bohužel prozatím jen další tabulku s parametry.

Motor

1.6 TDI

2.0 TDI

2.0 TDI

Převodovka/pohon

6M/přední

6M/přední (4×4)

7DS/4×4

Zdvihový objem [cm3]

1598

1968

1968

Válce/ventily

4/4

4/4

4/4

Největší výkon [kW/min-1]

85/-

110/-

140/-

Točivý moment [N.m/min-1]

250/-

340/1700-3000

400/1700-3250

Maximální rychlost [km/h]

188

207 (196)

211

Zrychlení 0-100 km/h [s]

10,7

8,9 (8,7)

7,8

Kombinovaná spotřeba [l/100 km]

4,5

4,4 (5,0)

5,3

Byl pro vás článek zajímavý? Sdílejte jej přátelům: