9.1.2019
Kategorie: Financování

Která automobilka u nás nejvíce rozhazuje za reklamy?

Dokázali byste si tipnout, jaká automobilka dokáže utratit za reklamu v našich končinách nejvíce? Možná budete překvapeni.

Kdo a kolik?

Nejvíce u nás utratí za reklamu automobilka Hyundai, která utratila za poslední tři kvartály tohoto roku celkem 365 milionů korun. Druhou v pořadí je automobilka Volkswagen, která do reklamy nainstalovala celkem 276 milionů korun. Třetí místo patří automobilce Renault, který celkem vynaložil na PR 215 milionů korun.

Pokud vás zajímá, jak si stojí automobilka Škoda, pak hledejte až na šesté příčce se 171 miliony korun, které investovala do propagace svých automobilů. Jedná se tedy o částku menší o více jak jednu polovinu než u konkurenční Hyundai.

Škoda ví, že nás nemusí do reklamy investovat tolik jako jiné značky. Je to dáno velkou důvěrou, kterou Češi do této automobilky vkládají. Celkem 30% všech řidičů u nás vlastní automobil právě od mladoboleslavské automobilky. Jedná se tak o výrobce s největším podílem na trhu. Druhá příčka pak patří Renaultu, který má sedm procent. Další patří Volkswagenu, Fordu, Peugeotu, kteří mají shodně po šesti procentech.

Která značka je nejlepší?

Škodovku považuje za nejlepší značku hned 23% dotázaných. Na druhém místě je Volvo následované Mercedesem-Benz s pěti procenty.

Alespoň třikrát týdně usedne za volant 53% všech Čechů a ve většině případů se jedná o obyvatele vesnic. Pokutu v tomto roce zaplatilo 19% dotázaných a její hodnota se nejčastěji pohybovala do 500 korun.

Byl pro vás článek zajímavý? Sdílejte jej přátelům: